Γραφείο Διασύνδεσης

Γραφείο Διασύνδεσης

Το Γραφείο Διασύνδεσης και Σταδιοδρομίας προσκαλεί όσους φοιτητές και φοιτήτριες του ΕΛΜΕΠΑ επιθυμούν, να συμμετέχουν στην Εθελοντική Ομάδα “ConnectHMU”.

Σκοπός και στόχοι της ομάδας είναι:

1) η υποστήριξη δράσεων διασύνδεσης του Πανεπιστημίου με εργοδοτικούς, εκπαιδευτικούς κοινωνικούς φορείς, όπως ενδεικτικά open days, career days, υποδοχή πρωτοετών φοιτητών, εκδηλώσεις Γραφείου Διασύνδεσης κτλ.

2) Η συμμετοχή σε δράσεις στις οποίες θεωρείται σκόπιμο ή έχει ζητηθεί η συνδρομή της ομάδας από το ίδιο το Πανεπιστήμιο ή και τα Τμήματα και τις Σχολές του (π.χ. Career Days, Ημέρες Γαστρονομίας, Innovation days  Open Days, κτλ.).

Επιδιωκόμενος σκοπός είναι η συμμετοχή μελών – φοιτητών από κάθε Τμήμα του ΕΛΜΕΠΑ.

Παρακαλούμε όσοι και όσες επιθυμούν να συμμετέχουν στην ομάδα “ConnectHMU” να κάνουν την εγγραφή τους στην ακόλουθη φόρμα/δήλωση συμμετοχής:

https://forms.gle/4N3Jqu2kqL75cYrS7

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα του Γραφείου Διασύνδεσης στα τηλέφωνα 2810 379335,6,7 & στο email: career@hmu.gr

Επωνυμία Εταιρίας:   Papanastasiou & Co. Business Consultants (ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ)
Ιστοσελίδα Εταιρίας:   https://papanastasiou.consulting
Αντικείμενο Αγγελίας:   Junior Consultant στο τμήμα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Περιγραφή θέσης

• Ενασχόληση με τη διαχείριση συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων (ΕΣΠΑ, Αναπτυξιακός Νόμος, ΤΑΑ κτλ)
• Επικοινωνία και συντονισμός με λογιστήρια εταιριών για τη συλλογή και επεξεργασία καθώς και διαχείριση στοιχείων πελατών
• Έλεγχος επιλεξιμότητας για επενδυτικά προγράμματα των πελατών
• Επικοινωνία με Τράπεζες και δημόσιες αρχές για τις ανάγκες των προγραμμάτων
• Σύνταξη χρηματοοικονομικών μελετών
• Διαχείριση πλατφόρμας εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών
• Ανάλυση και διαχείριση αναγκών πελατών της επιχείρησης
• Δημιουργία εργαλείων χρηματοοικονομικής πληροφόρησης μέσω excel – powerbi

Η θέση απαιτεί:

• Δυνατότητα ένταξης και λειτουργίας σε ομάδα
• Ευελιξία στη διαχείριση πολλαπλών εργασιών
• Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Τήρηση αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων, προθεσμιών
• Υπευθυνότητα, οργάνωση και επίλυση προβλημάτων

Απαραίτητα Προσόντα

• Πτυχίο Πολυτεχνικής σχολής ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικής Κατεύθυνσης
• Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών θα εκτιμηθεί
• Προϋπηρεσία εφόσον υπάρχει θα εκτιμηθεί
• Άριστη γνώση ελληνικής & αγγλικής γλώσσας (προφορική & γραπτή επικοινωνία)
• Άριστη γνώση Η/Υ και Microsoft Office (word, excel, powerpoint)
• Γνώσεις από συναρτήσεις και pivot tables στο excel

Τι μπορούμε να σου προσφέρουμε

Πλήρης απασχόληση Νόμιμος μισθός και άδειες Συνεχόμενη εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης Συμμετοχή σε συνέδρια, σεμινάρια και άλλες εκδηλώσεις της επιχείρησης Συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση μέσα σε ένα ομαδικό περιβάλλον νέων ανθρώπων που πάνω απ΄όλα σεβόμαστε τις ανθρώπινες ανάγκες του καθενός μας

Σε ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση;

Στείλε μας στο info@chaniaconsulting.gr, μέχρι τις 10/05/2023 με τίτλο “Για τη θέση Junior Consultant στο τμήμα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών ”:

• To βιογραφικό σου (σε όποια μορφή κρίνεις ότι θα μας δώσει να καταλάβουμε την εμπειρία που έχεις)
• Μια παράγραφο στην οποία θα μας εξηγείς γιατί θέλεις να εργαστείς στη συγκεκριμένη θέση και στην δική μας επιχείρηση

Διαθέσιμη Θέση Εργασίας_1:

Ζητείται Απόφοιτος του τμήματος Μηχανικός Υπολογιστών για την θέση: Μηχανικός Τεχνικής Υποστήριξης Υπολογιστών (ΙΤ Support, Entry Level)

Βασικές Αρμοδιότητες:

  • Τεχνική υποστήριξη Hardware και Software σε συνεργασία με την Συνεργαζόμενη εταιρία διαχείρισης.
  • On-site Εγκαταστάσεις & παραμετροποιήσεις λογισμικού και υπολογιστών, αναβαθμίσεις Software σε συνεργασία με την Συνεργαζόμενη εταιρία διαχείρισης
  • Υποστήριξη προβλημάτων και δυσλειτουργιών σε Η/Υ και περιφερειακές συσκευές σε συνεργασία με την Συνεργαζόμενη εταιρία διαχείρισης.
  • Υποστήριξη σε λειτουργικά συστήματα Windows (Server), διαδικασιών Backup σε συνεργασία με την Συνεργαζόμενη εταιρία διαχείρισης.
  • Καταγραφή & ενημέρωση αρχείων Excel για το τμήμα του ΙΤ

 

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχιούχος ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK ως Μηχανικός Πληροφορικής/ Μηχανικός Υπολογιστών
  • Προϋπηρεσία επιθυμητή όχι απαραίτητη.
  • Πολύ καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows/S (7/10) και εφαρμογών γραφείου (Microsoft Office)
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας και επικοινωνιακές δεξιότητες

Adrestia R & D is among the fastest growing start-ups, located in Heraklion, Crete. With strong technical background and years of experience we provide to our customers, both locally and globally, technical excellence and valuable services.

We are currently looking for: Full Stack Engineer (Heraklion).

Full Stack Engineer responsibilities include:

  • Producing clean, efficient code based on specifications
  • Testing and deploying programs and systems
  • Fixing and improving existing software
  • Writing deliverables

Job brief

We are looking for a Full Stack Engineer to build and implement functional programs. You will work with other Developers and Product Managers throughout the software development lifecycle.

Responsibilities

  • Work with developers to design algorithms and flowcharts
  • Integrate software components and third-party programs
  • Verify and deploy programs and systems
  • Gather and evaluate user feedback Requirements

Experience You Will Need to Succeed

  • BSc in Computer Science or equivalent
  • Knowledge of JavaScript or AngularJS
  • Knowledge of Python or Golang
  • Knowledge of GORM (Postgres, or MongoDB, or SQLite)
  • Knowledge of Restful APIs
  • Excellent communication skills
  • Cheerful disposition and open to new research ideas and concepts
  • Proven fluency in written and verbal English language
  • Ability to travel abroad 20 days per year

What we offer:

  • Continuous learning opportunities in new technologies
  • A competitive remuneration package, based on qualification
  • Excellent working environment and work-life balance
  • Work in a challenging multinational environment.
  • Adrestia is a gender equality opportunities company

 

Please send your CV at hr@adrestia.eu

 

Αγαπητά μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου,

Παρακαλούμε να παρευρεθείτε στη διάλεξη που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο Προγράμματος Κινητικότητας του Ερευνητικού Δικτύου Ασφάλειας Τροφίμων (Food Safety Research Network -FSRN) του Ηνωμένου Βασιλείου που φιλοξενείται από το Ινστιτούτο Quadram στο Ερευνητικό Πάρκο Norwich. Το FSRN λειτουργεί ως κόμβος καινοτομίας, συνδέοντας τη βιομηχανία τροφίμων, τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τους ακαδημαϊκούς ερευνητές για να επιδιώξουν κοινές ερευνητικές προτεραιότητες για την αντιμετώπιση τροφιμογενών κινδύνων.

Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16 Μαΐου 2023, ώρα 12.00, στο Αμφιθέατρο ΑΓΡΟ-Νίκος Μαλαθράκης της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών, του Τμήματος Γεωπονίας του ΕΛΜΕΠΑ, από τη Δρ. Ελευθερία Τράμπαρη, Quadram Institute, Norwich, UK, με θέμα: 

” Από τον αγρό στο πιάτο μας…
Πώς τα τροφιμογενή παθογόνα επιβιώνουν στα φυτά και πώς μπορούμε να τα ελέγξουμε και να τα περιορίσουμ
ε?

Η προαναφερόμενη διάλεξη είναι ανοιχτή σε όλη την πανεπιστημιακή κοινότητα του ΕΛΜΕΠΑ. Η παρουσία σας θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά.

          Με εκτίμηση,

Αναστασία Ταμπακάκη

            Καθηγήτρια,

Τμήμα Γεωπονίας, ΕΛΜΕΠΑ

Η Aldemar Resorts

αναζητά την παρακάτω ειδικότητα

για τα ξενοδοχεία της στην Κρήτη (Λιμένας Χερσονήσου)

για τη σεζόν 2023, για άμεση απασχόληση:

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

(κωδ. θέσης ‘CR23ΤΥΚ’)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο Ηλεκτρολόγου-Ηλεκτρονικού
  • Επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Υπευθυνότητα, συνέπεια

Στο πλαίσιο της παραπάνω θέσης, η Εταιρία μας προσφέρει:

  • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση

Παρακαλούμε όπως καταχωρήσετε το βιογραφικό σας σημείωμα με πρόσφατη φωτογραφία, αναφέροντας τον κωδικό θέσης, στην ιστοσελίδα της εταιρίας:

https://www.aldemar-resorts.gr/el/career/

* τα στοιχεία των υποψηφίων παραμένουν εμπιστευτικά

* επικοινωνία θα γίνει μόνο με τους υποψήφιους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης

 

IT Helpdesk Intern

Mellon Group of Companies is a leading multinational group, employing more than 6.000 people in 11 countries, with our corporate headquarters located in Athens, Greece. Our offering consists of specialized technology solutions, contact centre and business process outsourcing services.

Mellon Technologies, the parent company of the Group is currently looking for enthusiastic interns to start their internship journey with us!

As an intern

You will be part of our IT Team, where you will leverage your knowledge on how to provide fast and useful technical assistance to our employees.

Specifically, you will be trained and learn how to

  • Respond to Company’s Users support inquiries
  • Help workstation troubleshoot technical issues in person or remotely
  • Offer technical assistance regarding the configuration, setup and maintenance of workstations and peripherals
  • Redirect unresolved issues to the appropriate teams such as Infrastructure, Telco, Network
  • Maintain IT documentation and processes

You should be

  • Current student in IT, Computer Engineering or any relevant field
  • Eligible to attend an internship through your educational institution

Skills

  • Good command of English and Greek
  • Strong understanding of software installation & configuration, User’s device (e.g.: Desktop and Laptops PCs) and operating systems (e.g.: Windows Operating System)
  • An analytical mind with problem-solving abilities
  • Teamwork as well as good interpersonal skills

What we offer

  • Opportunities to evolve into an international hyper-technological working environment
  • Company laptop
  • Trainings

If you want to make a difference and work with a top-rated team of talented individuals, come and join us!

In case you are interested, you may reach out Anthi Galazoula, HR Officer at Mellon Technologies at the contact details below:

Email: a.galazoula@mellongroup.com |Phone: 210 3362420 (2420)

You can find more information about Mellon Group here: https://mellongroup.com/

 

CENSUS continues its successful paid internship program, allowing interns to build up skills and gain experience in the following Security Assessment fields:

  • Penetration Testing
  • Source Code Auditing
  • Mobile Application Testing
  • Web Application Testing

The intern will work with our Athens team. Remote working as well as on-site working options are offered for the internship. Remote working is applicable only for EU and UK residents.

Requirements

  • Background knowledge in software security (Academic or Professional)
  • Application debugging skills
  • C and Python development skills
  • x86 or x86_64 Assembly skills
  • Good understanding of at least two operating systems (Microsoft Windows, GNU/Linux, Android, MacOS or iOS)
  • Systems programming skills
  • Good understanding of networking and TCP/IP concepts

Also, any of the following (not strictly required) skills will be considered a plus:

  • Reverse engineering skills
  • Vulnerability research skills
  • Code auditing skills
  • Experience in exploit development
  • Familiarity with Ruby, Visual Basic, C#, or C++ development
  • Familiarity with ARM or MIPS Assembly
  • Familiarity with the Metasploit Framework
  • Familiarity with IDA Pro
  • Hardware debugging skills
  • Web application testing skills
  • Mobile application testing skills
  • Penetration testing skills
  • Systems administration skills
  • Experience in Fuzz Testing

Candidates that successfully complete the internship program are offered a full time position with CENSUS.

Contact Information

Please send your CV and personal statement to cfin2023a [at] census-labs.com

 

CENSUS continues its successful paid internship program, allowing interns to build up skills and gain experience in the area of Vulnerability Research.

The intern will work with our Thessaloniki team. Remote working as well as on-site working options are offered for the internship. Remote working is applicable only for EU and UK residents.

Requirements

  • Background knowledge in software security (Academic or Professional)
  • Application debugging skills
  • C and Python development skills
  • x86 or x86_64 Assembly skills
  • Good understanding of at least two operating systems (Microsoft Windows, GNU/Linux, Android, MacOS or iOS)
  • Systems programming skills
  • Good understanding of networking and TCP/IP concepts

Also, any of the following (not strictly required) skills will be considered a plus:

  • Reverse engineering
  • Code auditing
  • Familiarity with IDA Pro or Ghidra

Candidates that have successfully finished the internship are offered a full-time position with CENSUS.

Contact Information

Please send your CV and personal statement to cfin2023b [at] census-labs.com

H THALIS E.S., θυγατρική του Ομίλου Motor Oil, έχει στόχο τη βιώσιμη αρμονική ανάπτυξη και προωθεί λύσεις για τη μετάβαση στην κυκλική οικονομία, την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών περιβάλλοντος. Η THALIS E.S. επενδύει στην καινοτομία και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών και προάγει την αριστεία στην παραγωγή, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση μιας δυναμικής αγοράς περιβάλλοντος με την εισαγωγή βιώσιμων λύσεων οργάνωσης και διαχείρισης.

Αναζητούμε Ηλεκτρολόγο και Βοηθό Ηλεκτρολόγου με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης στην ομάδα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας που υποστηρίζει έργα επεξεργασίας λυμάτων.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Εκτέλεση ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών και μετρήσεων
  • Κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων
  • Επισκευή και κατασκευή ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού
  • Εφαρμογή μέτρων και κανόνων υγιεινής και ασφάλειας

Βασικά Χαρακτηριστικά Ρόλου

  • Πτυχίο Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
  • Ειδικότητα αυτοματισμού θα εκτιμηθεί
  • Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο σε βιομηχανική μονάδα θα εκτιμηθεί
  • Γνώση Η/Υ και του Microsoft Office
  • Δυνατότητα για εργασία εκτός έδρας

Επιπλέον Χαρακτηριστικά

  • Υπευθυνότητα και επίλυση προβλημάτων
  • Οργανωτικές δεξιότητες και ευελιξία
  • Αξιοπιστία και προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ικανότητα εργασίας ως μέλος της ομάδας

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το CV τους στο

enikolakopoulou@moh.gr με

θέμα: Thalis_Ηλεκτρολόγος_Επώνυμο